like this blog?

Thursday, January 22, 2009

Birthday Girl















di aw
al pagi hari, 15hb januari 2009, aku sangat boring, tiada mood, sampai nak mandi pun terasa malas bagai nak gila. aku hanya duduk bersandar di dinding bilikku. berfikir ; padahal aku tak tau ape yg aku tgh fikir, haih. faten ajak pergi rumah kawannya kat seksyen 7, tapi aku malas, geleng2 kepala je, mizah pulak sebok dengan panggilan telefon temannya. tiba2 aku ternampak sekumpulan manusia keluar dari bilik air, aku tak pasti siapa gerangan manusia2 itu. bukan setakat itu, mereka menyanyikan lagu "HAPPY BIRTHDAY" sambil membawa kek muffin dengan 18 batang lilin. YA ALLAH, itu semua teman2 karibku, mereka datang dengan membawa kejutan sempena hari lahirku ; 16hb januari. aku sangat terkejut, ini semua rancangan ! faten hanya berlakon, bukannya pergi seksyen 7, tapi pergi ke 7E membeli air, sementara mizah pulak roger2 teman2 karibku itu! aku terus lari cover muka aku yang tak mandi ni dengan towel, ahhh gila tak sangka! aku pantas pergi cuci muka sebelum mereka suroh aku tiup 18 batang lilin, wah banyaknyaaa! kek muffin tuh kan yin & teha buat selepas ditunjuk ajar oleh dayah. then lepas aku mandi, teman2 ku bergilir2 suapkan kek muffin tuh kat aku, kami ape lagi, photoshoot la, sambil pakai topi birthday party, tapi aku tak dapat konon birthday girl, grrr, geram tapi seronok! terima kaseh ya kawan2 ; i love you ; yin ; teha ; didie ; dayah ; mizah ; faten. :)





No comments:

Post a Comment

kata