like this blog?

Sunday, May 31, 2009

laptoptiptop ;

ouhh aku nak post sesuatu sebelum aku away nak holiday yahoo.
benda ni pasal barang yang aku tak terfikir nak dapat lagi weh.
yela sebelum ni memang aku dah ade pun kan benda tu.
Alhamdulillah, rezeki aku la tu agaknye, haha :)














haa ni laa die barang yang aku cakap tu hehe.
laptop aku yang kedua la kire kan mane tak excited weh.
ni ayah aku beli kat arab saudi sebelum die balik cuti malaysia.














ni rupe bentuk laptop lame aku la. banyak berjase.
jename acer ; aspire 4315.
tempoh berkhidmat ; 4 disember 2007 - hingga kini.














ni laa rupe reka bentuk sebenar laptop baru aku.
sila abaikan ye buku adik aku yang menggunung tu.
almaklum la ade 3 orang nak perikse besar gila macam bom. hehe.














jenama acer ; aspire 4937G.
harga ; dirahsiakan, harap maklum.
tarikh dimiliki oleh cik nani ; 29 mei 2009.
jengjengjeng awhh aku suke suke suke.
yaa aku sedar laptop korang lagi canggih.
tapi tak mengape, aku sangat sangat bersyukur ape yang aku ade. :)














benda menatang ni barang sampingan la kan.
pendrive ; 8gb, USB extension, norton antivirus, broadband yang boleh dipakai di seluruh dunia *aku abaikan jap sebab gune wireless N router rumah suda.














ni pulak beg laptop aku. yang ni cari kat Alam Sentral la kan.
beg ni jenis sandang belakang sebab aku tak gune yang beg asal.
aku kan macam ganas kang tak pasal2 jatuh mau meraung oi.
beg ni all in one macam beg study senang nak bawak mane2 nanti. smart ouh suke.














okey barang sampingan last, haha mouse.
boleh kate semua kelengkapan aku warne hitam & gelap.
aku suke hitam sebab nampak kemas & smart. hehe.

sebenarnye semua ni ayah aku yang belikan.
untuk kemudahan aku nak sambung belajar.
masalahnye tempat nak belajar pun aku tak tau kat mane haha.
harap2 la rayuan aku dapat. doa2 kan la ye. aku sabar je ni sekarang.
setakat dapat politeknik shah alam pun sangat bersyukur weh.

okey la dah banyak aku bebel kat sini. saje rajin hehe.
maaf la kalau tak senang dengan post aku kali ni.
aku takde niat ape2 okey.
sebab ni la tempat aku nak luah segale bagai.
yela at least ade la something yang exciting sikit.
aku malas nak fikir nak terkenang nasib hihi.

terima kasih ayah sebab belikan segale bagai.
semua ni satu semangat untuk tebus balik kegagalan yang lalu. :)

28 comments:

  1. mouse nya cool :) tak cam tikus pun?

    ReplyDelete
  2. whoa laptop kedue. laptop pertame bg aku la hehehehe :)

    ReplyDelete
  3. cantek yangg
    jaga elok2 k

    dulu kakak lya gune acer tp takat 3 taun jep
    sbb dia GANAS !

    nani kn lemah lembut , asenye x de masalah laptop tu berkhidmat lebih lame
    doa byk2 , insyallah de rezki sambung belajar t
    kite kire untung nie , sbb lame gile bercuti ;D

    ReplyDelete
  4. naz ;

    mouse tu buat plastic surgery haha :D

    ReplyDelete
  5. lya ;

    ouh pasti. syg gilaa ni. hehe
    haha lemah lembut ? ganas jugak ouhh hehe
    amin harap masin la kate lya :)

    ReplyDelete
  6. urm , a;ah
    tp bukan holiday pun
    bz gk nant
    sbb na attend kenduri kawen my cuz
    kejap je pegi
    sonok na cuti sane !
    have fun

    ReplyDelete
  7. lya ;

    ouhhh yeke
    okey lya pun
    busy2 pun have fun ;)

    ReplyDelete
  8. ouh sgt jelesss! haha jk:) jaga lappy tu baek2:) kang rosak satu hal pulak. lol!

    ReplyDelete
  9. lawa weyh mouse kau!
    tak nak jual kat aku ke lappy baru kau?

    ReplyDelete
  10. aku bru nk bli hp pavilion,
    laptop pertama aku,
    ko dh dpt yg kedua..
    ish3..
    kalo ko dpt poli shah alam,
    nmpak ar muke aku..
    haha

    ReplyDelete
  11. aspaa;

    aha mouse die pelik aku suke
    banyak la jual kat kau
    melainkan kau tawar satu juta ringgit haha

    ReplyDelete
  12. arezeam ;

    hehehe
    ala ape salahnye nampak muke kau
    wakaakaa

    ReplyDelete
  13. nani ; whoaaa!

    besh2!

    jage leklok.

    appreciate woo dr ayah sendiri aw!

    ;)

    ReplyDelete
  14. atok xde laptop pong.
    xde sape nk bagy.
    haha

    ReplyDelete
  15. Best gle..
    laptop aku makin sengal kott..

    ReplyDelete
  16. hehe laptop tna ni pun dah lama tp still boleh pakai since lpas pmr. hadiah pmr! hehe best la nani ade laptop bru!

    ReplyDelete
  17. pergh!!
    kte smpi skrg xde laptop seniri...
    whoaaa!!!

    ReplyDelete
  18. teha ; die merajuk ngn kau kot hehe

    ReplyDelete
  19. tna ; tna punye lagi berharga, pemberian arwah papa tna :)

    ReplyDelete

kata