like this blog?

Saturday, August 8, 2009

aku benci BAB 1 & sewaktu dengannye ;

aku benci B***,
& keturunannye,
sebab B*** semua kelamkabut,
sebab B*** demam selesema batuk sikit pun,
kene berwaspade laa alert laa,
sebab tu jugak ade yang terkorban,
kasihan ...

B*** hapuskan seluruh dunie,
sebab virus benda haram tu,
UiTM aku kene tutup,
sebab menatang tu,
keje aku semakin berlambak,
& sebab benda tu jugak,
aku cuti raye sikit, huaaa nak raye nak cuti !
hampeh betol takpasalpasal cuti aku kene tarik.

haiyaaa ape pun mungkin ade hikmah d sebaliknye.
B*** tu suruh kite jage kesihatan agaknye,
dah tau selesema batuk demam sume tu,
tak reti reti ke nak pegi klinik ?
pastu binatang tu suruh kite get ready,
dah tau bahaye semua banyakbanyak laa amal jariah ye,
sebab bilebile ajal maut akan tibe,
waaaaaaaa takutnye !

apepun, semoga kite semua d jauhkan virus tu,
mencegah lebih baik dari merawat,
sekian :)

8 comments:

  1. nani x bleh raye..!!
    ko gembira,
    sentiasa,
    badanku sehat dan kuat..
    haha

    ReplyDelete
  2. oleh itu jgnlah ikut perangai b#%i....

    ReplyDelete
  3. tau takpehh weh.
    bengong gle
    da la org kate uitm kne extend satu sem.
    gle tul

    ReplyDelete
  4. tina pun demam sampai kene tahan wad :( :(

    ReplyDelete
  5. sume pasti ade hikmahnye. eheh

    ReplyDelete
  6. saya benci B*** jgk.
    tak psl2 dpt cuti semggu.
    dah la dgn ade test nyer.
    x blh nk concentrate langsung kot.
    asyik dok lap hingus je!
    hahahahahahhahaha :D
    mudah-mudahan kita di jauhi penyakit ni.
    AMINNNN!

    ReplyDelete
  7. hahaha kin gimme 5! haha amin :)

    ReplyDelete

kata