like this blog?

Wednesday, June 22, 2011

badan aku memang tough


okay kawan2. Saya nak bagitau ni, tiba2 saya rasa tough. Dah la sem ni banyak makan ubat & vitamin. Bertambah tough la nampaknya. *Konon, padehal takde effect pun, makan je lol*. Saya tough sekarang ni redah panas takpayah payung dah. Saya pun tak ingat payung letak kat mana. Haha. Saya tough lagi sebab sehari makan sekali je. Makanan ruji saya adalah cornflakes. Takpayah makan nasi pun takpe kot. Tough kan? Haha lol. :D

Oii oii dah bukan pasal tough badan la. Tough subjek2 sem ni killer doe. Setiap subjek ada Act banyak2 taknak kalah macam LAW pulak kan. Lecturer aku pun ada kata kesian sebab tough risau kalau repeat. Tambah2 last sem dah ni. Subjek aku tak sama dengan senior2 dulu. Maklum la, OBE konon. Aku pun tak faham ape benda OBE tu. Go search by your own self la eh ;)

Tengok ni subjek aku. Bagi aku tough & killer la. Bagi korang, kacang goreng je kot eh? Meh la tolong jawabkan untuk aku ;)

1. PAD 320 - Local Government
2. PAD 365 - Industrial Relations
3. PAD 370 - Financial Administration
4. PAD 380 - Current ASEAN Affairs
5. PAD 390 - Development Administration
6. LAW 379 - Business Law

Hoyeah nampak macam senang kan. Tapi bayangkan la setiap subject tu kena ada paling kurang 3 buku ACT & Federal Constitution. Suka pulak aku nak hafal segala akta. Hua Ya Allah kuatkan la ingatan aku ni. Huhu.

Haih dah la tu. Redah jela dengan penuh semangat cey. Minggu quiz & assignment dah bermula. Wah sukaaaaaaaaaaaa :DDD *pengsan*

No comments:

Post a Comment

kata