like this blog?

Friday, January 23, 2009

Tahun Senior ; pengawas ; KUSTECH



















Kerjaku tidur, mandi, solat, makan, online, blablabla. sangat bosan. aku gila bayang & rindu pada teman2 sekolahku. ya, aku rindu mereka. bagiku, tahun di tingkatan 5 sekolah adalah waktu yang sangat seronok. kata orang, tahun akhir la yang akan dikenang sampai bila2. aku paling suke kalau dapat berkumpul ramai dengan geng2 pengawas. kadang2 gerak pun sekali nampak macam sekumpulan biru je. bukan pilih bulu, tapi mungkin kami kerap bekerjasama dan menjadikan kami rapat. belajar berkumpulan, bertukar2 idea dan pendapat. penat seharian akan hilang sendiri bile berkumpul dengan mereka yang gila2, sengal tapi bijak. semua masalah memang lupa la kalau tengok kerenah dan gelagat mereka. gelak ketawa pun sampai tak ingat dunia. seronok sangat ! kalau boleh aku teringin nak ulang kenangan tu. tapi aku tau, yang lepas akan tetap berlalu macam angin, takkan datang semula. teman, semoga kite berjaya bersame, jangan lupe aku ye, sayang kamu ! :)

Majlis Perwakilan Pelajar ; 2008.

1 comment:

  1. ak ni batch 12...pgwas gak..senior thun 2011...ak pown ase mcm tknk je tgglkan skola kustech ni...syg sume kwn ak do...

    ReplyDelete

kata