like this blog?

Friday, April 17, 2009

matrix ;




DUKACITA SAYA TIDAK BERJAYA.

Sekian terima kasih.

Sangat la hampa oii. Takpela takde rezeki nak buat macam mane, ade la hikmah disebaliknye tu. Mungkin rezeki aku kat tempat lain ke, sape tahu kan ? wallahualam.

Tahniah ya pada anda yang berjaya, anda sememangnya sangat bertuah.

Hey kat mane2 pun boleh berjaye laaa. Semangat nani semangat ! :)

10 comments:

  1. xpe.
    maybe d dpt twrn kat tmpt agy bgus kn.
    cheer up oke ;)

    ReplyDelete
  2. Tak perlu nak dikecewakan kerana ada hikmah yang kita tidak tahu yang Allah hendak beri pada kita.Hanya Allah Maha Mengetahui

    ReplyDelete
  3. sokong org atas ni :)
    nani sijil matrik laku utk degree je bukan keje
    so dont be sad okay. upu masih ade.
    harapan sentiasa ade la syg. insyaAllah :)

    ReplyDelete
  4. tenang!!
    upu maseh ade~
    allah dah susunkan jalan utk anda!
    tenang~

    ReplyDelete
  5. anonymous ; yaa Allah itu yg tau segalanya :)

    ReplyDelete
  6. tna ; betul, harapan sentiase ade enn thnx babe :)

    ReplyDelete
  7. sunyi ; yaa saye setuju, thnx bro :)

    ReplyDelete

kata