like this blog?

Thursday, June 18, 2009

selesai ;

wey minggu depan aku nak berangkat
berangkat ke mane ?
ke sungai petani kedah nun jauh di sane.
so agak banyak barang nak kene bawak.

seperti biase soalan yang orang selalu tanye.
kau dah ready ? dah siap barang ?
FYI , aku dah siap semuanye.
yahoo , lega gilaaa wehh.
takpayah kusut2 , semua settle.
tinggal nak gerak daftar je.

so next week lepak sahaje bergoyang kaki.
haha semua dah selesai.
Alhamdulilllah. :)















kesemua barang aku .
atas tu kasut kuliah.
*missing ; beg laptop & beg kuliah .

ni semua sebab ayah aku selalu pesan ;
jangan buat kerja last minute , sekian :)

30 comments:

  1. wooo
    bgus gle ohh :)
    kool.
    mendengar kate hehe :)

    ReplyDelete
  2. hahha cayalah!! ak pon ta abeshhh prepare ak..kui3 =PP bgus2..sikap yg baek..hahha
    see u at there k?agaga~ XD

    ReplyDelete
  3. whoaa~~nani!begitu excited ouhh.baguz2.semangat baru,azam baru.koie dokie,dear?jage diri ouhh kt sane.

    ReplyDelete
  4. bagus bagus! haha, tapi aku lagi suka last minute kalau packing barang, senang hati weyh!

    ReplyDelete
  5. peh,
    skali 3 beg..
    aku bwk 2 beg je,
    sbb aku rase 3 beg mcm byk sgt..
    nnt org kate nk pndh plak..

    ReplyDelete
  6. byk nya beg? kuali takde meh haha

    ReplyDelete
  7. farah ; terpakse, hahaha, tapi ok laa lepak :)

    ReplyDelete
  8. misz nurul ; ahaha ok bebeh :D

    ReplyDelete
  9. lya ; takpe ade seminggu lagi :)

    ReplyDelete
  10. peh hebat2..
    aku bru satel kumpul barang 50% babe
    tu pon lom masok dlm beg lg
    las minute r cool

    ReplyDelete
  11. nyah ; tiap org lain ragam hehe :D

    ReplyDelete
  12. bello ; tu agak banyak laa babe -.-'

    ReplyDelete
  13. arezeam ;

    kau dekat boleh cite laa bro

    ReplyDelete
  14. naz ;

    tu laa ingat nak angkut gas sekali haha

    ReplyDelete
  15. nurul ;

    aku skang boleh lepak
    tak kelam kabut haha

    ReplyDelete
  16. Kasut sukan kena masuk dalam gambar ni

    ReplyDelete
  17. ahaha yeahhh tuntut kasut adidas atau nike hehehehehe :)))

    ReplyDelete
  18. banyak gile beg! kalah tna. eh silap2. kalah budak nak fly. hehe

    ReplyDelete
  19. tna ; hahahaha jauh la jugak so nanti tak susa :D

    ReplyDelete
  20. nani !
    seminggu jep lg na masuk uitm
    byk benda lg lya x prepare ta0 !
    arggggggggggh , stress

    ReplyDelete
  21. selamat belajar
    selamat bertemu jodoh dgn N
    selamat jalan, semoga bertemu lagi! ;)

    ReplyDelete
  22. lya ;

    buat perlahan2 la babes
    bia lambat asal semua selamat :)

    ReplyDelete
  23. tna ;

    ahaha yelaa tu N lagiii
    btw thnks tnaa :))

    ReplyDelete
  24. Bagus Neh. . .
    Awal2 Smua Dah Siap. .
    Okey! Gudluck!!!

    ReplyDelete

kata