like this blog?

Monday, December 14, 2009

result? sudah la, jangan tanya lagi ;

assalamualaikum,
ya seperti biase aku malas update blog
takde sape nak bace pun kan? huhu.

okay seperti tajuk entry di atas
aku sebenarnye malas dah nak update
just usha blog orang aku rajin la hehe :)

Alhamdulillah aku sujud syukur
result untuk semester 1 agak memuaskan
hanye mampu setakat dapat 4A 3B
haha pointer biarlah dirahsiakan
takdela sampai 4flat kot.

okay cukup jela sampai situ ya
sape dah tau pointer sebenar aku
kau diam sudah jangan bising
sebab cukup2 makan je, malu la! hee.

ape ape pun, syukur ke hadrat Ilahi
penat usaha aku berbaloi
walaupun ade mase aku sangat kegilaan bersama teman haha
tapi ni sebagai satu cabaran untuk meningkatkan CGPA

tahniah untuk yg dapat DL jugak
keep up your good work
yg takdapat, jgn putus asa
peluang tetap terbuka berbekalkan usaha

ape yg penting? DUIT
Doa Usaha Istiqamah Tawakal :)

10 comments:

  1. TAHNIAH syg :)
    neway,'duit' tuh mmg penting!!!wakakakaka XD

    ReplyDelete
  2. bennnnnnnnnnnnnnnnnnci nani
    die dpt DL. ckp org lain, wuaaaa
    nani pandai, and im getting worst.
    nani silalah beri otakmu kpd diriku -.-'

    ReplyDelete
  3. sume nak duit je tau ye! haha buat sendiri :D

    tnaa oii, tna lagi pandai la, believe urself my dear :)

    ReplyDelete
  4. CONGRATS NANI (:
    next sem try lagi TERBAEKK!

    ReplyDelete

kata