like this blog?

Monday, June 28, 2010

I5R43L Laknatullah


Assalamualaikum wbt kepada saudara saudari :)
Hari ini saya ingin berkongsi sedikit maklumat
buat kita sesama umat Islam di bumi Allah SWT ini
mungkin ada yang dah tau atau ada jugak belum tau kan
terpulang sama ada nak ikut, forward atau buat taktau
itu hak kalian masing2 yang saya tiada kuasa untuk memaksa

terimakasih untuk Farah Eleena atas maklumat yang diberikan :)

khas untuk pengguna facebook ;

"Hati-hati !!Mulai sekarang jangan pernah menuliskan kata2 yang 6 huruf iaitu I5Ra3L (tulisan biasa) di WALL, di Status, di Note atau saat mengupload apa saja, kerana secara automatik anda akan langsung masuk ke fans page ini

TAPI
JANGAN DI "LIKE" :

klik sini ---> facebook I5R43L

Cuba lihat..!! Sudah banyak saudara kita yang mas
uk fans page itu... Padahal mereka tak bermaksud untuk gabung..Mungkin Anda juga termasuk dari mereka yang telah tergabung tanpa disengaja.. Waspada dan segera untuk keluar karena jumlah anggota mereka setiap jam bertambah, jika kita menulis nama negara itu sesuai aslinya maka informasi itu akan di direct ke page 15r43L dan dimonitor sama mereka disana, semua postingan yg mengandung kata 15r43L ada disana juga

Sebarkan msg ini ke saudara2 kita yang lain.. K
erana kita bukan pengikut the real terorist.. Saya melihat mungkin anggota grup ini yang wall/note/tautan yang masuk ke dalam fans page itu,
hati-hati ya.."


sekian, terima kasih, renung2kan dan selamat beramal :)


14 comments:

  1. ya ALLAH tak sedar pun. jahanam gila

    ReplyDelete
  2. naz ; agak laa memang licik oh ;(

    ReplyDelete
  3. dahsyat.benci betol aku lah.mcm2 die buat nk hancurkan umat kita. huh!

    ReplyDelete
  4. anith : kita doa yg terbaik utk umat Islam :)

    ReplyDelete
  5. masyaAllah !
    teruk gler owhh.
    aku blh tgk seblgn kwn aku ade kt page tu secara tak segaje terjoin sbb tulis status ke ape tah.
    masyaAllah *geling2 kepala*

    ReplyDelete
  6. kin :

    tau takpe kin. ramai gak kawan aku yg tersenarai. mcm kesian pun ada jugak. astaghfirullah al azim

    ReplyDelete
  7. nani!.terima kaseh kat azim.aku rompak kat message fb die hehe.

    israel jahat betul

    ReplyDelete
  8. farah :

    haha oh yeke? terimakasih kat dua2 la kan. agak ahh, nak taip pun takboleh. memang licik ah. tp kita still ada cara lain nak tulis nama tu :)

    ReplyDelete
  9. terima kasih untuk information ini (:
    lubb nani..hee

    ReplyDelete
  10. o0o0o..
    para yg dpt kredit ek..

    ReplyDelete
  11. azim : yelaa kau pun same terimakasih :)

    ReplyDelete

kata