like this blog?

Sunday, August 8, 2010

3 benda

tiket balik puase yeay :D

Banyak nak cakap ni. Okay satu2 dulu la ye :)

1st :

HAPPY 23rd ANNIVERSARY to my dearest parent,

Haji Abdul Halim Mohd Salleh & Norhayati Hamzah.

Semoga kekal menjadi pasangan awet muda gituuu. Thanks for everything. Hehe :))

2nd :

Lambat pula mau update. Busy la kononnye. Haha. Saya dengan gembiranya ingin mengkhabarkan kepada 1 dunia bahawa saya sudah dapat tiket pulang ke rumah pada hari Selasa bersamaan 10 hb August 2010 pada pukul 2.30 petang. Yahoo. Mula2 macam agak sedih la tiket yang dijual di koperasi dah habis licin macam goreng pisang panas. Atas pertolongan Nizam, berjaya juga saya mendapatkan tiket di terminal bas Sungai Petani. Thanks ye. Hehe :) Suke sangat ni tak sabar nak balik :D

3rd :

Atas rayuan Hambali Halil aka Bell yang meminta aku sekali lagi jadi tukang book kelas. *ape benda ayat aku ni? harap faham jela eh* . Almaklum la, kerja aku sejak azali dari part 1 lagi. Baru ingat nak bersara. Haha. Tolong jela, kesian kat Bell, kelas aku jugak kan. Sape nak balik awal? Aku jugak.

Memang sangat pack la. Berulang2 kali aku turun naik Hal Ehwal Akademik (HEA) untuk book kelas ganti raya. Penuh aku dah book untuk kelas aku, walaupun agak berterabur. Kelas DPA 3D akan menjadi sangat pack ye dari pagi sampai malam. Takpe asal dapat cuti awal. Yippie. Kalau takde aral melintang dan berjalan seperti yang dirancang, insyaAllah aku balik seminggu awal mase sebelum cuti raye. Bye2 korang yang takdapat ganti kelas. HAHA *gelak jahat* ish2 :p

Okay sekian update dari saya.

Selamat menyambut Ramadhan Al-Mubarak, bulan penuh keberkatan. :)

1 comment:

kata