like this blog?

Monday, February 14, 2011

got the answer

hoyeaaaaaaaaaaaaaah rase teruja! aku dah tau ape masalah aku selama ni hahaha :DD

ops over pulak. sebelum tu, assalamualaikum wahai para pembaca setia sekalian. hurm kalau setia, mesti dah lali atau dah banyak kali baca benda sama yang aku nak cerita ni. nak buat macamana, masalah tak hilang2. terima dengan redha jela ye. huuu.

ceritanya begini, berkenaan allergic melampau yang dialami selama 4 bulan tanpa henti. alaaa 4 bulan je pun. hoii 4 bulan pun tak selesa wei. jangan cakap banyak la try kena tengok! haha ;p eh silap, actually allergic benda alah ni takkan attack aku kalau kat rumah. nak tau kenapa? berdasarkan apa yang doctor cakap, aku sebenarnya kena jangkitan kulat+allergic. wah! no wonder la kat rumah aku relax je boleh bedal semua makan ke apa ke. kat Kedah ni je asyik2 masalah yang sama sejak duduk kolej baru dekat hutan ni. huhu.

ayuh mari kita lihat gambar sebagai bukti.


so kesimpulannya? masih kena pakai ubat lagi. kena jaga pantang lagi la. makan pun tak boleh makan sebarangan, kata doctor. dekat rumah tak kena attack sebab ummi selalu jaga makan aku. heee. sampai dulu pernah ada orang cakap masa habis cuti, "kata jaga makan, tapi apesal makin bulat?" muahaha semestinya di rumah syurga makanan! Alhamdulillah :)

cepat la habis diploma kat sini. huhu :(

5 comments:

  1. teruk gak muka ko ni weh.. saba je lah ye...

    ReplyDelete
  2. hahahha.. nani.. take care..
    xlama dah kat sini..
    enjoy the time left..
    nanti dah abis rindu kot. :)

    btw, get well soon :)

    ReplyDelete
  3. eee.kesian gila,nani.tape tape.lagi satu sem je.sabar yee.jaga diri syggggs.

    ReplyDelete
  4. shazzy ; haaah pedih tau gatal2 huhu

    thanks semua :)

    ReplyDelete

kata