like this blog?

Monday, July 18, 2011

hell-o hacked

sila klick gambar untuk tumbesaran yang lebih sihat :D

*bukti kena hacked la kot*

Okay seriously semalam facebook aku kena hacked. Elok2 aku tengah cari info untuk assignment lepas off facebook tak sangka pulak jadi macam tu. Lepas sejam aku out, aku masuk balik account, tetiba nampak gambar hello kitty yang agak buruk okay! Dekat wall aku pun ada dia tulis. Adoi.

*ni rupa dia la lebih kurang, buruk kan?*

Then aku ada syak jugak adik aku punya angkara saje la tu nak cari pasal dengan aku kan. Tapi dia macam tak mengaku. Plus, aku takde pulak on kat laptop dia. Laptop aku pulak memang melekat kat aku la. So agak pelik jugak di situ ye.

At last, aku nak tukar gambar asal takboleh. Monyet betul la! Hati wa panas tau tak?! Dah la gambar tu buruk gila tak comel bayangkan la gambar evil Hello Kitty. Ish la. Aku pun malas nak fikir dengan stress assignment tak siap. Aku pun hide semua photos dengan wall post, semua la aku hide. Takde sorang pun boleh view. Langkah keselamatan.

*semua hide. aku view kat adik aku punya account*

Lepas tu tadi kawan aku Faramira dia post pasal kena hacked. Dia pun kena tapi kat chat fb. Baru aku ingat! Semalam aku saje la rajin on kan chatbox kat facebook tu. Saje2 la kan. Then tetiba kawan sekolah aku tegur macam ni ;

Aku. Dia.

Hi. How are you?
Yeah, fine. Amboi kau speaking london ye.

Wanna laugh?

Apa benda? Jangan nak bagi benda2 seram dah. lol

Click this link blablablabla


Maaf la tak sempat nak print screen benda chat tu sebab aku tak expect la virus wey. Adoi. Tu la balasan aku pegi gatal on chat buat apa. Dah elok2 aku tak layan chat. Haiyaaa. =,=

Sekarang ramai suggest aku suruh tukar password. Tapi sayang la nak tukar. Password aku semua sama kot aku seragamkan. Then tetiba facebook punya pass je sesat. Nak deactivate la macam ni. Huhu :(

Okay dah la. Kerja tak siap lagi ni. Tu jela aku dapat update. Korang kawan2 hati2 la ye. Semoga berjaya. :)

No comments:

Post a Comment

kata