like this blog?

Monday, July 25, 2011

tulisan biru.

Okay. Tengah aku ngantuk baca PAD 390 ; Development Administration, tetiba aku nampak ada sorang kawan aku like kat facebook 0. Yela, nombor 0 tu. So aku macam teruja nak tau apa benda yang 0 tu. Rupa2nya pasal macam mana nak buat tulisan biru tanpa perlu meng-like mana2 fanpage. Walawey serious jakun! Muahaha :D LOL

Masa aku like, seriously aku orang kedua antara kawan2 aku yang like page tu masa tu. So macam adakah aku yang mulakan dulu? Blah perasan gila. Sila muntah beramai2. Ngaha ;p

Time tu pulak aku saje2 la post tulisan kaler biru kat semua member rock dengan kawan rapat aku. Saje la nak testing kan. Then berjaya pulak. Lagi laa aktif aku post kat wall kawan2 yang lain. Tak sangka pulak semuanya online. Jenuh jugak la isu pasal tulisan biru ni. Sampaikan study aku tergendala 2 jam!!! Aku rasa macam baru 20 minit. Time belajar setengah jam dah rasa 3 jam. Gila x___x

Okay sape yang tak tau meh la aku ajarkan okay? Tak sempat nak ajar sorang2. Yang aku dah ajar tu, tahniah ye. Yang belum, meh belajar kat sini. Korang memang kena sabar la kalau tak menjadi. Heee ;)

Cara2nya adalah, *ecey macam nak umum calon pulok* :-

1) Copy code ni @[207805225937722:status anda] .

2) Status anda tu tulis la apa2 pun. Tapi make sure takde space masa pembuka " [ " dengan penutup " ] " kurungan.

3) contoh ; @[207805225937722:saya suka tulisan biru] .

Yang ni kat bawah contoh dan bukti gambar aku dan rakan2 ku yang teruja. HAHA. Korang jangan taknak mengaku pulak eh. Ada bukti ni! :p

*klik untuk tumbesaran yang lebih sihat*

Haha okay dah la wey, nak sambung study. Kelakar pulak melayan isu macam ni. Suka aku dengan kawan2 aku ni. Korang selamat mencuba ye, good luck! :D

5 comments:

kata