like this blog?

Monday, August 16, 2010

korban dalam bahagia

Hello semua orang. Haha. Bagaimane dengan puasa anda? Sekejap je dah nak masuk seminggu kan kan. Jangan tau puasa makan je, puasa gossip sekali okay? Haha ape benda entah. Hee :)

Sebelum tu, saya sangat bahagia berbuka kat rumah selama 3 hari. Makan tanpa batasan. Tiada lagi merah2 di muka. Yippiee. Walaupun juadah sangat simple tapi bermakna sebab itu adalah masakan dari air tangan ummi. Nyum2 thanks ummi. Taksabar nak balik lagi suruh ummi masak. Oh yea, sambil berbuka SKYPE dengan ayahanda di Riyadh. Beliau kena la bersabar ye menghadap kami berbuka dengan sedapnye sebab beliau waktu berbuka lambat 5 jam. Hehe ;)

Wah2 tajuk nak jiwang je kan. Sebenarnye takde la kaitan sangat pun. Korban sebab terpakse berjalan jauh untuk pergi ke kelas. 15minit kot! Takpe, fikir positif ye. Jangan nak mengeluh sangat la. Bersyukur ape yang ade. Aku semakin kurus dan berat semakin turun. Sudah 46kg ye sekarang. Faten Dagreat tak habis2 panggil aku keding. Haish diam la! :D

Okay malas nak cakap banyak. Biar gambar menceritakan segalanya. Oh ye sebelum tu, thanks untuk Ainaa aka my roommate & classmate yang tolong angkat barang dari bawah ke bilik. & terimakasih juge untuk encik Nizam kerana sudi mengangkut barang2 yang banyak lagi berat tu dari kolej lama hantar ke kolej baru yang jauh tu. :)

kawasan ruang legar

atas bilik TV dan bawah surau terbuka

bilik luas maaf bersepah sikit haha

akhirnye dapat jugak katil dan ade ampaian aku

meja study yang simple dan stok sahur

locker yang permanent haha

oh yeah ahli bilik yang sangat sporting ;

Ainaa Huzveen Bt Mohd Parveen [ Ainaa ]
Siti Zulaikha Puad [ Ieka ]
Rabihah Rahim [ Che ah ]


Bilik yang sangat selesa. Terimakasih UiTM akhirnya setelah menunggu. Tapi sem 4 dah kena tendang keluar. Haha!

4 comments:

  1. i rasa nice designnn lahhh bilik u haha

    ReplyDelete
  2. sgtsgt kemas dan teratur lah nani:))

    ReplyDelete
  3. tahniah kak long kerana sudah hilang title PATI.. :D

    ReplyDelete
  4. nama aku x de H...!!
    Z.U.L.A.I.K.A...
    bukan
    Z.U.L.A.I.K.H.A..
    nani nih....

    ReplyDelete

kata