like this blog?

Wednesday, January 26, 2011

saya suka ini

yeaaaaaaaaaaaaaaa esok balik! ahaha seronoknya tak sabar nak balik. home sweet home. pegi la jauh mana pun rumah tetap menjadi pujaan hatiku. wink2 :D
*with my sugar daddy, in front of our house :D*

esok lepas zohor mungkin terus blah meninggalkan kedah yang tak tercinta ni bersama kawan2 senegeri. tiket bas habis okay sejak minggu lepas lagi *fobia bas* . bebudak kelas semua dah semangat balik awal sehari. kelas hari khamis semua ponteng. gila la kan. aku kena pegi la weii ada kelas LAW tu kelas "tercinta" aku. mane boleh skip. hihi ;p

semangat nak balik cuti, seperti biasa aku sangat jarang bawak buku balik rumah. haha. dengan kelajuan unifi yang sangat best membuatkan aku leka bermain game dan menonton online movie tanpa ada stuck2. then, menjadikan aku lupa untuk melihat kulit buku, nak baca isi dia apatah lagi kan. kehkehkeh.

TAPIIIIIIII kali ini serious, terpaksa bawak buku kerana sangat takut dengan result yang sipi2 je. *erk yeke?* boleh la, tapi sebenarnya terpaksa. lecturer semua macam tau2 je semua anak murid dia malas belaka lantas dia bagi kerja rumah yang sangat banyak. adoii aku jadi sedikit rela sebab duduk rumah adalah waktu bersenang lenang setelah bertungkus lumus di kedah. ececey :D

ayuh, mari kita lihat senarai kerja ;

1. preparation for presentation of BEL 312 assessment 1.
2. log report chapter 1 & 2 PAD 252.
3. Tutorial QMT 212 chapter 1 & 2. *ini saya suka! statistics ;)*
4. baca LAW chapter 1,2,3. *tetibe nak pengsan*
5. baca PAD 252 chapter 1.
6. baca PAD 310 ; current issues.
7. cari organization untuk buat research ETR 300 & PAD 252.

haha banyak ke sikit ni? agak banyak laaaaa. oh ya! memandangkan kat rumah internet sangat laju, jadi aku akan ambil kesempatan untuk cari semua maklumat yang ada. hihi me loike. internet sini sangat lembab okay macam siput sedut. haih

oh lupa. ini penting. balik ni aku nak makan puas2. dah lama aku tak makan nasi sepuas hati. umi, masak lauk sedap2 ye balik ni. laparrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :( *muak makan cornflakes dengan roti hari2 sampai duit pun kering sebab nak makan nasi dengan lauk asyik gatal je so terpaksa korbankan duit untuk beli makanan berkhasiat* hihi :D

kejap! lagi satu. wahai kekasih2 hati aku sekalian. kalau nak date sila book awal2 ya, takut clash waktu date dengan kekasih gelap yang lain pulak. hihi ;p

okay i'm done. happy holidays people. ingat la orang yang tersayang :)

3 comments:

  1. nani, hehehe nani kena makan banyak2 oh. biar gemuk sikit. ni kurus kepeng je. tulang je. nanti angin tiup pun terbang :p

    ReplyDelete
  2. tinaa hahaa ni macam kenal ayat ni. komplot ngan enol eh hehe :D

    farah ; ayuhhh jom :)

    ReplyDelete

kata